اخبار

با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنگ آغاز سال تحصیلی در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه نواخته شد

با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنگ آغاز سال تحصیلی در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه نواخته شد

02 مهر 1404

آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ با حضور پرشور مسئولین استانی، اساتید، کارکنان ...

آغاز سال تحصیلی در مدارس دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه

آغاز سال تحصیلی در مدارس دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه

02 مهر 1404

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس دخترانه و پسرانه دانشگاه با حضور جمعی از مدیران ارشد و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برگز...

انتصاب رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به‌عنوان «رئیس دانشگاه معین استان»

انتصاب رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به‌عنوان «رئیس دانشگاه معین استان»

02 مهر 1404

با حکم دکتر حسین سیمایی، مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس دانشگاه...

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه