اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

26 اردیبهشت 1399

به مناسبت فرارسیدن روز ملی روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر رضایی ریاست دانشگاه پیامی صادر نمود که متن آن بدین شرح است: ...

پیام رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 99-98

پیام رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 99-98

03 مهر 1398

دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی 99-98 را به اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک گفت متن پیام بدی...

حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

11 خرداد 1398

دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان همپای مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی مردمی روز قدس شرکت نمودند.

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه