اخبار

اطلاعیه آزمون ورودی دبیرستان های پسرانه و دخترانه (دوره دوم) وابسته به دانشگاه سیستان و بلوچستان سال تحصیلی 1404-1403

اطلاعیه آزمون ورودی دبیرستان های پسرانه و دخترانه (دوره دوم) وابسته به دانشگاه سیستان و بلوچستان سال تحصیلی 1404-1403

28 اسفند 1402

دبیرستان های دانشگاه سیستان و بلوچستان (زاهدان و خاش) از دانش آموزان پایه نهم دبیرستان های دوره اول سراسر استا...

قابل توجه کاربران محترم اینترنت دانشگاه

قابل توجه کاربران محترم اینترنت دانشگاه

26 اسفند 1402

به دلیل بروزرسانی تجهیزات زیرساختی، اینترنت دانشگاه در روز دوشنبه مورخ 1402/12/28 از ساعت 13:30 به مدت 4 ساعت،...

نشست سراسری مدیران حراست دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان

نشست سراسری مدیران حراست دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان

26 اسفند 1402

نشست سراسری مدیران حراست دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در مورخه 1402/11/17 و1402/11/18 در دانشگاه سیس...

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه