اخبار

دفاع از رساله دکتری در رشته ژنتیک مولکولی

دفاع از رساله دکتری در رشته ژنتیک مولکولی

23 مهر 1403

به اطلاع می رساند جلسه دفاع از رساله دکتری در رشته ژنتیک مولکولی آقای میلاد شکوهی نیا در تاریخ سه شنبه 1403/07...

چاپ مقاله در مجلهAgriculture  با درجه کیفی Q1 توسط آقای دکتر صدراله رمضانی

چاپ مقاله در مجلهAgriculture با درجه کیفی Q1 توسط آقای دکتر صدراله رمضانی

23 مهر 1403

مقاله با عنوان (Selenium, iodine, and supplementary blue light enriched fenugreek in terms of biochemical qual...

چاپ مقاله در مجله Agronomy با درجه کیفی Q1 توسط آقای دکتر صدراله رمضانی

چاپ مقاله در مجله Agronomy با درجه کیفی Q1 توسط آقای دکتر صدراله رمضانی

23 مهر 1403

مقاله با عنوان (Selenium and iodine biofortification interacting with supplementary blue light to enhance the ...

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه