اخبار

کسب رتبه 14 در مرحله نهائی المپیاد علمی دانشجوئی کشور توسط آقای عرفان مالدار

کسب رتبه 14 در مرحله نهائی المپیاد علمی دانشجوئی کشور توسط آقای عرفان مالدار

03 مهر 1402

آقای عرفان مالدار دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، موفق به کسب رتبه چهاردهم در مرحل...

آغاز امامت ولی عصر(عج) و شروع سال تحصیلی

آغاز امامت ولی عصر(عج) و شروع سال تحصیلی

03 مهر 1402

آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان نو...

تمدید فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی

تمدید فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی

03 مهر 1402

تمدید فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه