اخبار

درخشش کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در دوازدهمین جشنواره ملی رویش

درخشش کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در دوازدهمین جشنواره ملی رویش

24 اردیبهشت 1404

دانشگاه سیستان و بلوچستان در دوازدهمین جشنواره ملی رویش، با کسب سه عنوان برتر توسط کانون‌های فرهنگی، هنری و اج...

برگزاری جلسه درخصوص موارد ایمنی دانشکده مهندسی شهید نیکبخت

برگزاری جلسه درخصوص موارد ایمنی دانشکده مهندسی شهید نیکبخت

24 اردیبهشت 1404

در جلسه شورای دانشکده مهندسی شهید نیکبخت روز یکشنبه مورخ 1404/02/21 با حضور هیأت رئیسه محترم دانشکده مهندسی، دبیر محترم ...

انتخاب استاد برتر و کارشناس برتر آموزش دانشکده جغرافیا در دهه سرآمد آموزش 1404

انتخاب استاد برتر و کارشناس برتر آموزش دانشکده جغرافیا در دهه سرآمد آموزش 1404

24 اردیبهشت 1404

در راستای اجرای برنامه‌های محوری دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت دهۀ سرآمدی آموزش1404، مراسمی به‌منظور تجل...

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه