نکات مهم در ثبت نام دانشجویان


نکات مهم در ثبت نام دانشجویان

1- عدم مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان جهت ثبت‌نام غیرحضوری، در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود و دانشگاه در قبال تبعات احتمالی آن مسئولیتی بر عهده ندارد.
2- پذیرفته‌شدگان لازم است پس از بارگذاری مدارک در سیستم گلستان، به طور مستمر وضعیت تایید مدارک خود را کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند تا مراحل بعدی ثبت‌نام و پذیرش نهایی امکان‌پذیر گردد. 

 

اعلام تایید یا عدم تایید مدارک بارگذاری شده‌ی دانشجو حداکثر ظرف سه روز اداری (بجز پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) توسط کارشناسان آموزش دانشگاه از طریق سامانه گلستان صورت می‌پذیرد.


3- دانشجو باید فرم معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان پرینت گرفته (گزارش 5163) و به یکی از دفاتر خدمات پلیس +10 جهت صدور برگ معافیت تحصیلی مراجعه و آن را در سامانه گلستان بارگذاری نماید و یا دانشجو می‌تواند با مراجعه به درگاه خدمات پلیس +10 در  آدرس https://services.epolice.ir درخواست خود را ثبت نماید و رسید ثبت درخواست خود را در سامانه گلستان بارگذاری نماید. (جهت ورود به درگاه مذکور از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده شود.)

 

4- پذیرفته‌شدگانی که در حال خدمت سربازی  می‌باشند لازم است با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس +10 نسبت به ثبت درخواست ترخیص و معافیت اقدام نمایند.
5- ثبت‌نام دانشجویان در ترم جاری به صورت مشروط و منوط به قطعی‌شدن ثبت‌نام می‌باشد. لذا دانشجویان محترم پس از اتمام ثبت‌نام غیرحضوری و جهت قطعی‌شدن ثبت‌نام خود، از تاریخ 1400/08/01 لغایت 1400/08/15 فرصت ارسال فیزیکی مدارک را دارند. در صورت عدم دریافت مدارک تا زمان اعلام شده، قبولی دانشجو لغو و از ادامه تحصیل وفق مقررات جلوگیری به عمل خواهد آمد.
6- بدیهی است در صورت نقص در مدارک ارائه‌شده و يا وجود مغایرت میان مدارک ارائه‌شده از طریق ثبت‌نام الکترونیکی و مدارک ارسال‌شده از طریق پست‌پیشتاز با اطلاعات ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور (در هر مرحله از تحصیل)، قبولی دانشجو لغو و ثبت‌نام وی کان لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با دانشجو رفتار خواهد شد.
7- با توجه به اين كه مدارک تحویل گرفته‌شده تا زمان فراغت از تحصیلی عودت داده نخواهد شد لذا از مدارک خود کپی برابر اصل تهیه و نزد خود نگه دارید.
8- هرگونه انتقال، مهمانی و تغییر رشته در ترم اول امکان‌پذیر نمی‌باشد. یکی از شروط اصلی مهمانی یا انتقال در ترم‌های آتی کسب معدل حداقل 13 در هر ترم می¬باشد.
9- در خصوص مسائل وام و خوابگاه با تلفن 31136409 -054 تماس حاصل نمایند.
10- توصیه اکید می گردد، قوانین و مقررات آموزشی به آدرس http://www.usb.ac.ir/academics را در اولین فرصت مطالعه نمایید. زیرا عدم اطلاع از آیین‌نامه‌های آموزشی، مانع از اجرای قانون نمی¬گردد.