زمانبندی و مدارک ثبت نام حضوری و غیرحضوری


 

اطلاعیه ثبت نام از دانشجویان نوورود مقطع كارشناسي سال 1404

ضمن تبریک و آرزوی سلامتی به پذیرفته‌شدگان محترم مقطع تحصیلی کارشناسی دانشگاه سيستان و بلوچستان به اطلاع می‌رساند ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان، در دو ﻣﺮﺣﻠﻪ «ثبت نام غیرحضوری (به صورت مشروط)» به صورت الکترونیکی و «ثبت‌نام نهایی» و ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺣﻀﻮري ﻣﺪارك و بررسی مغایرت اطلاعات سازمان سنجش با اطلاعات اصل مدارک انجام خواهد شد؛ و ﻋﺪم اﻧﺠﺎم ﺛﺒﺖﻧﺎم اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ پذیرفته‌شدگان، در ﺑﺎزه زﻣﺎﻧﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ اﻧﺼﺮاف ﻗﻄﻌﯽ از ﺗﺤﺼﯿﻞ اﺳﺖ. لطفا ً موارد مندرج در این دستورالعمل را با دقت مطالعه و اقدام نمائید.

 

 ثبت نام غیرحضوری (به صورت مشروط)

 

 

از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1404/07/21 لغایت پایان روز چهارشنبه 1404/07/23

 

 

 

 

 

پذیرفته‌شدگان لازم است صرفا از روز دوشنبه 1404/07/21 لغایت چهارشنبه 1404/07/23 بر اساس اطلاعات ذیل به سامانه جامع آموزشی دانشگاه (بهستان) به آدرس https://ems.usb.ac.ir مراجعه نموده و ثبت نام الکترونیکی خود را انجام دهند.

  • شناسه کاربری ورود به سامانه بهستان:  کد ملیb04100
  • گذرواژه: کد ملی دانشجو

مثال: اطلاعات لازم براي ورود شخصي با کد ملی 0123456789 به شرح زير مي باشد:

  • شناسه کاربری:  b041000123456789
  • گذرواژه: 0123456789

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام غيرحضوری (به صورت مشروط)

ﺗﺬﮐﺮ 1: فایل های اسکن شده ﻣﺪارك باید از روي اﺻﻞ ﻣﺪارك (ﻧﻪ ﮐﭙﯽ آن) تهیه شود و واضح، خوانا و دارای حجم مناسب (ﺑﯿﻦ 120 ﺗﺎ ﺣﺪاﮐﺜﺮ 240 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ) باشد؛ در غیر این صورت امکان بارگذاری در سامانه نخواهد بود. توصیه می گردد از ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯽ از روي ﻣﺪارك ﻫﻮﯾﺘﯽ و آﻣﻮزﺷﯽ جدا ﺧﻮدداري ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

ﺗﺬﮐﺮ 2: در ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) ﺟﻬﺖ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮي از ﺑﺮوز ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﺸﮑﻞ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ اﻗﺪام ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺧﻮد را ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﻓﯽﻧﺖﻫﺎ اﻧﺠﺎم ﻣﯽدﻫﯿﺪ، ﺣﺘﻤﺎً ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ دﻗﯿﻖ اﻃﻼﻋﺎت ﺛﺒﺖ ﺷﺪه ﺑﻪ ﺧﺼﻮص اﺳﮑﻦ ﻣﺪارك اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺻﺤﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داﻧﺸﺠﻮ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.

 

پس از انجام کامل فرآیند پذیرش غیر حضوری و در صورت تایید کلیه مدارک توسط کارشناسان پذیرش و پس از دریافت پیامک مبنی بر تایید اولیه مدارک، لازم است به سامانه بهستان مراجعه کرده و روی گزینه "اتمام پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو" کلیک کنید و گزارش مربوطه (1800) را پرینت نموده و در زمان پذیرش حضوری تحویل نمایید. در صورت عدم دریافت پیامک حتما مرتب سامانه بهستان را جهت اصلاحات احتمالی چک نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ﺑﺎرﮔﺬاري ﻋﮑﺲ ﭘﺮﺳﻨﻠﯽ
  • ﻋﮑﺲ ﭘﺮﺳﻨﻠﯽ ﺑﺎ زﻣﯿﻨﻪ ﺳﻔﯿﺪ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﺖ jpg  و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ 250 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ
  • از آﻧﺠﺎﺋﯽ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ارﺳﺎﻟﯽ ﺟﻬﺖ ﮐﺎرت داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﻟﺬا از ﺑﺎرﮔﺬاري ﻋﮑﺲ ﻫﺎي ﻓﺎﻗﺪ ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﺧﻮدداري ﺷﻮد.
  • ﺑﺎرﮔﺬاري تصویر ﻫﻤﻪ ﺻﻔﺤﺎت اصل شناسنامه (در صورت وجود توضیحات صفحه آخر شناسنامه)
  • اﺗﺒﺎع ﻏﯿﺮاﯾﺮاﻧﯽ، در ﻗﺴﻤﺖ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﺎرت ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﯾﺎ ﮐﺎرت ﻫﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﮔﺬرﻧﺎﻣﻪ ﺧﻮد را ﺑﺎرﮔﺬاري ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
  • ﺑﺎرﮔﺬاري تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو)
  • پذیرفته شدگان فاقد کارت ملی، رسید دفتر پیشخوان را در سامانه بارگذاری نمایند؛ و اگر هنوز برای کارت ملی اقدامی نکرده اند، هرچه زودتر درخواست کارت ملی را ثبت نموده و رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی یا تصویر شناسنامه‌ را به جای کارت ملی بارگذاری نمایند.
  • تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می کند (کارت پایان/معافیت خدمت، معافیت تحصیلی به نام دانشگاه سیستان و بلوچستان و رشته قبولی و ...)
  • بارﮔﺬاري اﺻﻞ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ از ﺧﺪﻣﺖ و ﯾﺎ ﺑﺮﮔﻪ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﻣﻌﺘﺒﺮ به همراه گواهی اصالت مدرک نظام وظیفه 
  • ﺑﺎرﮔﺬاري ﮔﻮاﻫﯽ اﺷﺘﻐﺎل ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﺎ ذﮐﺮ ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺟﻬﺖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻣﺘﻌﻬﺪ ﺧﺪﻣﺖ در ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ و ﯾﺎ وزارت ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ و ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﭘﺎﯾﻮر ﺷﺎﻏﻞ در ﻧﯿﺮوﻫﺎي ﻣﺴﻠﺢ
  • ﺑﺎرﮔﺬاري ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺣﻮزه و ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﺑﺎ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ از ﺣﻮزه ﻋﻠﻤﯿﻪ ﺟﻬﺖ ﻃﻼب دﯾﻨﯽ دارﻧﺪه ﻣﺪرك ﺳﻄﺢ ﯾﮏ
  • ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎﻧﯽﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺷﺮاﯾﻂ ذﮐﺮ ﺷﺪه ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ، ﻻزم اﺳﺖ ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ  از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ https://sakha.epolice.ir بر اساس راﻫﻨﻤﺎي آﻣﻮزﺷﯽ ﻧﺤﻮه اﺧﺬ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻧﻈﺎم وﻇﯿﻔﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺧﻮد اﻗﺪام ﻧﻤﻮده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تائید شرایط اولیه مشمول)، آن را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺪرك ﻧﻈﺎم وﻇﯿﻔﻪ ﺑﺎرﮔﺬاري ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
  • ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ در ﺳﺎل ﻫﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ داﻧﺸﺠﻮ ﺑﻮده و از ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﻮده اﻧﺪ ﻻزم اﺳﺖ ﺑﺎ داﻧﺸﮕﺎه ﻗﺒﻠﯽ ﺗﺴﻮﯾﻪ ﺣﺴﺎب ﻧﻤﻮده ﺳﭙﺲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺨﺎ اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
  • ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزي ﺣﺘﯽ در ﺻﻮرت داﺷﺘﻦ ﺗﺎرﯾﺦ اﻋﺘﺒﺎر ﺟﻬﺖ ﺗﺤﺼﯿﻞ در داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺎﻗﺪ اﻋﺘﺒﺎر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻟﺬا از ﺑﺎرﮔﺬاري ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزي ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺪرك ﻧﻈﺎم وﻇﯿﻔﻪ ﺧﻮدداري ﻧﻤﻮده و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﺬﮐﻮر اﻗﺪام ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ.
  • اخذ ﺗﺎﯾﯿﺪﯾﻪ دﯾﭙﻠﻢ و سوابق فارغ التحصیلی
  • پذﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺑﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺄﯾﯿﺪﯾﻪ ﻣﺪارك ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ وزارت آﻣﻮزش و ﭘﺮورش به آدرس https://emt.medu.ir و ﻣﺸﺨﺺ ﻧﻤﻮدن ﻧﻈﺎم آﻣﻮزﺷﯽ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ درﺧﻮاﺳﺖ  «ﺗﺎﯾﯿﺪﯾﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ» و «ﺳﻮاﺑﻖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ» (ﺳﻪ ﺳﺎل آﺧﺮ ﺗﺤﺼﯿﻞ دوره ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ) ﺑﻪ ﺻﻮرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ اﻗﺪام ﻧﻤﻮده ﭘﺲ از ﮐﺎﻣﻞ ﺷﺪن ﻓﺮآﯾﻨﺪ درﺧﻮاﺳﺖ، ﮐﺪ ﭘﯿﮕﯿﺮي ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮاي ﻫﺮ ﻣﺪرك را پرینت گرفته؛ و همچنین ﻗﺴﻤﺖ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺛﺒﺖﻧﺎم اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ در سامانه بهستان) (راهنماي اخذ تائيديه تحصيلي) وارد ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.
  • ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﺎرﻧﺎﻣﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻢ و روان از ﻃﺮﯾﻖ ﻟﯿﻨﮏ:  https://health.saorg.ir
  • درج ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮي درﯾﺎﻓﺖ ﺷﺪه از ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻓﻮق، در ﻗﺴﻤﺖ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﮐﺎرﻧﺎﻣﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻢ و روان در ﺳﺎﻣﺎنه بهستان (الزامی). ﺷﺎﯾﺎن ذﮐﺮ اﺳﺖ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ورودي ﺟﺪﯾﺪ در روز ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺣﻀﻮري، ﻣﻠﺰم ﺑﻪ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﺧﺮوﺟﯽ ﮐﺎرﻧﺎﻣﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻢ و روان، ﺟﻮاب آزﻣﺎیش ها و ﻓﺮم ﻣﻌﺎﯾﻨﺎت ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﺪه ﺑﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺑﻬﺪاﺷﺖ و درﻣﺎن و ﻣﺸﺎوره داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺴﺘﻨﺪ.
  • فرم های ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻣﯽ (به صورت الكترونيكي در سامانه بهستان تائيد گردد.)

پذﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﻻزم اﺳﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ دﻗﯿﻖ و ﺗﺎﯾﯿﺪ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺗﻌﻬﺪﻫﺎي درج ﺷﺪه در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺷﺎﻣﻞ ﺗﻌﻬﺪ آﻣﻮزش راﯾﮕﺎن، ﺗﻌﻬﺪ  اﻧﻀﺒﺎﻃﯽ، ﺗﻌﻬﺪ اﻧﺼﺮاف از ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺟﻬﺖ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﺳﺎل ﻫﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ و در ﺣﺎل ﺗﺤﺼﯿﻞ و ... اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﺎﯾﯿﺪ اﯾﻦ ﺗﻌﻬﺪﻫﺎ  اﻣﮑﺎن ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم وﺟﻮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

تائید فرم های الکترونیکی مذکور در سامانه بهستان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مندرج در آن فرم بوده و لذا به منزله امضاء فرم مذکور می باشد.

تذکر1: ﺑﻪ ﻣﺪارك ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻣﯽ ﻏﯿﺮ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺗﺮﺗﯿﺐ اﺛﺮ داده ﻧﺸﺪه و ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻧﻤﯽﮔﺮدد. دﻗﺖ ﮐﻨﯿﺪ در ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﺑﺨﺶ ارﺳﺎل ﻣﺪارك در ﺻﻔﺤﻪ ﭘﺬﯾﺮش ﻏﯿﺮ ﺣﻀﻮري ﻋﻠﺖ ﻋﺪم ﺗﺎﯾﯿﺪ ﻣﺪارك داﻧﺸﺠﻮ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎرﺷﻨﺎس ذﮐﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و ﻻزم اﺳﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اصلاح آن اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

تذکر2: ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺻﺤﺖ ﻣﺪارك ارﺳﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﺷﺨﺺ داﻧﺸﺠﻮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ؛ و در ﻫﺮ زﻣﺎن ﮐﻪ ﺧﻼف آن ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدد در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ‌اي از ﺗﺤﺼﯿﻞ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ آن ﮐﺄن ﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﺗﻠﻘﯽ ﻣﯽﮔﺮدد و ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺴﺎرات وارده از داﻧﺸﺠﻮ درﯾﺎﻓﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮدﯾﺪ.

تذکر3: ﭘﺲ از اﺗﻤﺎم ﻣﺮاﺣﻞ ﭘﺬﯾﺮش ﻏﯿﺮ ﺣﻀﻮري (اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ) ﺗﻮﺳﻂ داﻧﺸﺠﻮ، در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﻣﺪارك ﺑﺎرﮔﺬاري ﺷﺪه ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺎﺷﺪ ﻇﺮف 48 ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﭘﺬﯾﺮش داﻧﺸﮕﺎه ﺗﺎﯾﯿﺪ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮔﺮدد. چاپ ﮔﻮاﻫﯽ اﺗﻤﺎم  ﭘﺬﯾﺮش ﻏﯿﺮﺣﻀﻮري از ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ بهستان (ﮔﺰارش 1800) و تحویل نسخه امضا شده آن توسط شخص دانشجو در زمان پذیرش حضوری اﻟﺰاﻣﯽ اﺳﺖ.

گواهی‌های مدارک و  ﺳﻮاﺑﻖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ (ﺑر اساس نظام آموزشی):

نظام آموزشی

نوع مدرک

توضیحات

 

نظام‌ قدیم ‌آموزش‌ متوسطه

  1. اصل ‌یا گواهی ‌مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم
  2.  گواهی ‌تحصیلی ‌سال ‌ماقبل و ۲ سال‌ ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا‌ هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان ‌سال ‌ماقبل ‌و ۲ سال قبل از دیپلم
  3. گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم (ویژه رشته های تحصیلی گزینش صرفا براساس سوابق تحصیلی)
    • بخش ‌و شهرستان ‌محل ‌‌اخذ دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم می‌بایست ‌با سه سال تحصیل‌ مندرج ‌در لیست‌ یکسان باشد.
    • تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های ‌تحصیلی باید حداکثر تا پایان 1404/۰۶/31 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.
    • عنوان دیپلم ارائه شده با عنوان دیپلم مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.
 
 
 

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی ‌واحدی

 (۵ عدد مدرک)

  1. اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی
  2. اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی ‌‌دیپلم ‌‌متوسطه‌ ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک
  3. اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌سال‌ ما قبل ‌دیپلم‌ با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌با درج بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک
  4. اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی (ریاضی‌ فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در هر یک‌ از سال‌های ۱۳۸۴ به بعد با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش
  5.  اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی ‌فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) از سال ۱۳۹۱ با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش
    • تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی  باید حداکثر تا پایان 1404/۰۶/31 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.
    • بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ دوره‌‌ پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از دیپلم‌ می‌بایست با سه‌ سال تحصیل مندرج در لیست یکسان باشد.
    • بررسی معدل کتبی دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه یا نظام قدیم آموزش متوسطه برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی صرفا براساس سوابق تحصیلی
    • عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی ارائه شده با عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی مندرج در فایل اطلاعات یکسان باشد.
 

نظام آموزشی جدید

 (۳-۳-۶)

(۳ عدد مدرک)

  1. اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی موقت پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با مُهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرک
  2. گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل
  3. اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا ادارت آموزش و پرورش
    •  تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی باید حداکثر تا پایان 1404/۰۶/31 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.
    • بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌اخذ مدرک‌ تحصیلی پایه‌های دهم‌ تا دوازدهم، می‌بایست ‌با سه ‌سال تحصیل‌ مندرج در ‌لیست‌ یکسان باشد.
    • بررسی معدل کتبی دیپلم پایه دوازدهم(طبق نوع دیپلمی که در فایل اطلاعات قبولین اعلام شده) برای پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی صرفا براساس سوابق تحصیلی
 

 

تذکر مهم: کلیه پذیرفته شدگان محترم  لازم است اصل تمامی مدارک فوق را برای تطبیق و اقدامات بعدی در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری در دانشگاه به مسئولان ثبت نام کننده ارائه دهند.

ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪﺷﺪﮔﺎن محترم جهت بهره مندي از ﺗﺴﻬﯿﻼت رﻓﺎﻫﯽ (اﺳﮑﺎن، ﺗﻐﺬﯾﻪ، وام ﮐﻤﮏ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ و ...) ﮐﻠﯿﻪ اﻃﻼﻋﯿﻪﻫﺎي مندرج در سايت معاونت دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان ﺑﻪ آدرس https://www.usb.ac.ir/student/news  را مطالعه نمايند.

 

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1404