زمانبندی و مدارک ثبت نام حضوری و غیرحضوری


بازه زمانی ثبت‌نام الکترونیکی براي مقطع تحصيلي كارشناسی از روز سه‌شنبه مورخ 1400/07/06 لغایت روز‬ شنبه مورخ 1400/07/10 می‌باشد.


اعلام تایید یا عدم تایید مدارک بارگذاری شده‌ی دانشجو حداکثر ظرف سه روز اداری (بجز پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) توسط کارشناسان آموزش دانشگاه از طریق سامانه گلستان صورت می‌پذیرد.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام غيرحضوری:
•    عکس جدید
•    تصویر تمام صفحات شناسنامه دانشجو 
•    تصویر کارت ملی (پشت و رو)
•    اصل یا گواهی موقت مدرک پیش‌دانشگاهی
•    ریزنمرات پیش‌دانشگاهی
•    اصل یا گواهی موقت مدرک دیپلم متوسطه
•    گواهی کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم یا ریزنمرات سه ساله دیپلم
•    کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه جهت برادران 

دانشجو باید فرم معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان پرینت گرفته (گزارش 5163) و به یکی از دفاتر خدمات پلیس +10 جهت صدور برگ معافیت تحصیلی مراجعه و آن را در سامانه گلستان بارگذاری نماید و یا دانشجو می‌تواند با مراجعه به درگاه خدمات پلیس +10 در  آدرس https://services.epolice.ir درخواست خود را ثبت نماید و رسید ثبت درخواست خود را در سامانه گلستان بارگذاری نماید. (جهت ورود به درگاه مذکور از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده شود.)
 

•    کد رهگیری رسید تاییدیه تحصیلی
(دانشجو باید در فرایند ثبت‌نام به صورت آنلاین مشخصات مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه نظام 3-3-6 یا مدرک پیش‌دانشگاهی نظام 4-3-5 خود را در آدرس http://emt.medu.ir تکمیل و کد پیگیری دریافت‌شده را در سامانه گلستان ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در سامانه گلستان بارگذاری نماید.)
•    فرم تکمیل‌شده تعهد صحت و اصالت مدارک و فرم مخصوص پذیرفته‌شدگان دوره روزانه جهت اخذ تعهد از سهمیه‌های منطقه 1، شاهد، ایثارگر، آزاده، جانباز، رزمنده و یا سهمیه‌های منطقه 2 و 3 
(دانشجو باید فرم مذکور را از سامانه گلستان پرینت گرفته، سپس تکمیل و مجدداً در سامانه گلستان بارگذاری نماید).