اخبار

روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر در زمینه تبیین دستاوردها برگزیده شد

روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر در زمینه تبیین دستاوردها برگزیده شد

29 اردیبهشت 1403

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شد.

کارگاه تبارزایی مولکولی برگزار شد

کارگاه تبارزایی مولکولی برگزار شد

29 اردیبهشت 1403

کارگاه تبارزایی مولکولی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد صبح روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه کارگاه ...

انتخاب استاد گروه شیمی به عنوان شیمی‌دان برجسته کشور

انتخاب استاد گروه شیمی به عنوان شیمی‌دان برجسته کشور

29 اردیبهشت 1403

سید مصطفی حبیبی خراسانی استاد گروه شیمی دانشگاه، به عنوان شیمیدان برجسته کشور در شاخه شیمی_ فیزیک برگزیده شد. ...

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه