نکات مهم در ثبت نام دانشجویان


نکات مهم در ثبت نام دانشجویان

 

  1. عدم مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان جهت ثبت‌نام غیرحضوری، در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود و دانشگاه در قبال تبعات احتمالی آن مسئولیتی بر عهده ندارد.
  2. پذیرفته‌شدگان لازم است پس از بارگذاری مدارک در سیستم گلستان، به طور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند تا مراحل بعدی ثبت‌نام و پذیرش اولیه امکان‌پذیر گردد.
  3. پذیرفته‌شدگان مشمول نظام‌وظیفه (آقایان)، بایستی با مراجعه به درگاه خدمات پلیس 10+ به آدرس https://services.epolice.ir درخواست خود را ثبت نمایند؛ و رسید ثبت درخواست خود را در سامانه گلستان بارگذاری نماید؛ در غیر این صورت عواقب ناشی از عدم پیگیری معافیت تحصیلی و تأیید نهایی ثبت‌نام به عهده شخص دانشجو می‌باشد.
  4. پذیرفته‌شدگانی که درحال‌خدمت سربازی  می‌باشند لازم است با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت درخواست ترخیص و معافیت اقدام نمایند.
  5.  ثبت‌نام دانشجویان در ترم جاری به‌صورت مشروط و منوط به قطعی شدن ثبت‌نام می‌باشد؛ لذا دانشجویان محترم پس از اتمام ثبت‌نام غیرحضوری و جهت قطعی شدن ثبت‌نام خود، از تاریخ 1402/06/21 لغایت 1402/07/15 فرصت ارسال فیزیکی مدارک را دارند. در صورت عدم دریافت مدارک تا زمان اعلام شده، قبولی دانشجو لغو و از ادامه تحصیل وفق مقررات جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  6. بدیهی است در صورت نقص در مدارک ارائه شده و یا وجود مغایرت میان مدارک ارائه شده از طریق ثبت‌نام الکترونیکی و مدارک ارسال شده از طریق پست پیشتاز با اطلاعات ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور (در هر مرحله از تحصیل)، قبولی دانشجو لغو و ثبت‌نام وی کان لم‌یکن تلقی شده و طبق مقررات با دانشجو رفتار خواهد شد.
  7. باتوجه‌به این که مدارک تحویل گرفته شده از جمله اصل مدرک تا زمان فراغت از تحصیلی عودت داده نخواهد شد لذا از مدارک خود کپی برابر اصل تهیه و نزد خود نگه دارید.
  8.  هرگونه تغییر رشته، انتقال و مهمانی در مقطع دکتری ممنوع می‌باشد.
  9. در خصوص مسائل وام با تلفن 31136409 -054 تماس حاصل نمایند.
  1. انتخاب واحد دانشجویان محترم به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی بوده و توسط کارشناسان گروه‌های آموزشی پس از اعلام تأیید نهایی ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه گلستان صورت می‌پذیرد.
  2. شروع و تشکیل کلاس‌های دروس نیمسال اول 1402-1403 از یکشنبه مورخ 1402/06/26  به‌صورت حضوری می‌باشد.

 

برای آگاهی از آخرین اخبار معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان به آدرس زیر رجوع نمایید.

www.usb.ac.ir/academics