زمانبندی و مدارک ثبت نام حضوری و غیرحضوری


ضمن تبریک و آرزوی سلامتی به پذیرفته‌شدگان محترم مقطع تحصیلی دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان، به اطلاع می‌رساند تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه به‌صورت کاملاً الکترونیکی و غیرحضوری صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد. ثبت‌نام طی دو مرحله «ثبت‌نام غیرحضوری» به‌صورت الکترونیکی و «ثبت‌نام نهایی و ارسال مدارک فیزیکی» از طریق مراکز پستی و پست پیشتاز توسط دانشجو طی مراحل ذیل انجام خواهد شد.  

 

زمانبندی ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طريق سامانه گلستان

تاریخ به ترتیب حرف اول نام خانوادگی
1402/06/18 الف ب پ ت ث ح ج
1402/06/19 ح خ د ذ ر ز ژ س ش
1402/06/20 ص ض ط ظ ع غ ف ق ک
1402/06/21 گ ل م ن و ه ی

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام غيرحضوری:

  • تکمیل و بارگذاری تمامی فرم‌های مشخص شده در سامانه گلستان در زمان ثبت‌نام.
  • عکس جدید
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه دانشجو  (در صورت داشتن توضیحات ارسال صفحه آخر نیز ضروری می‌باشد)
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر مدرک نظام‌ وظیفه

دانشجویان آقای مشمول باید با مراجعه به درگاه خدمات پلیس +10 به آدرس https://services.epolice.ir درخواست خود را ثبت نماید و رسید ثبت درخواست خود را در سامانه گلستان بارگذاری نماید. (جهت ورود به درگاه مذکور از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده شود.)

  • تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

(آن دسته از مدارک دانشنامه که فاقد درج معدل می‌باشد می‌بایست فرم ذیل اطلاعیه اعلام قبولی سازمان سنجش، موجود در سایت سازمان سنجش را که به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده، به همراه ریز نمرات خود بارگذاری نمایند.)

تبصره 1: پذیرفته‌شدگانی که در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون، دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی ارشد بوده‌اند، می‌بایست حداکثر تا تاریخ 1402/6/31 فارغ‌التحصیل شده باشند. در غیر این صورت وفق مقررات امکان ادامه تحصیل آنها وجود نخواهد داشت.

تبصره 2: دانشجویان سال آخر می‌بایست "فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده" را نیز بارگذاری نمایند.

این فرم باید توسط معاون آموزشی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد امضا، مهر و ثبت گردد. به دانشجویان سال آخر موکدا توصیه می‌گردد نسبت به پیگیری دریافت اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی قبلی خود به طور عاجل اقدام نمایید. چنانچه حداکثر پس از یک ماه از شروع ترم تحصیلی نسبت به ارائه و درج آن در پرونده خود اقدام ننمایید وفق مقررات از ادامه تحصیل شما جلوگیری به عمل خواهد آمد.

" فرم معدل برای دانشجویان سال آخر (مطابق فرم دفترچه سازمان سنجش) که در سامانه بارگذاری نموده‌اند. ("فرم مخصوص معدل" در صفحه 73 "دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری" موجود می‌باشد.)

  • تصویر موافقت کتبی برای شاغلین ادارات دولتی و دبیران آموزش‌وپرورش (فرم تعهد و فرم 502).
  • تصویر معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان "رسمی - قطعی" و یا "رسمی - آزمایشی" دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی.

 

تذکر مهم: تمامی دانشجویان لازم است پیگیر دریافت پاسخ تأییدیه تحصیلی خود در حین تحصیل، پس از مکاتبه  دانشگاه باشند در غیر این صورت امکان فراغت از تحصیل شدن دانشجو و صدور مدرک امکان‌پذیر نخواهد بود.