معاون پرسنلی امور اداری
مهندس محسن شهرکی
ارشد فناوری اطلاعات
تلفن: 3113۶۲۱5
فکس: 33۴۴۶۷۷۴
پست الکترونیک: edari@usb.ac.ir
آدرس پستی: زاهدان- خيابان دانشگاه - سازمان مرکزي دانشگاه سيستان و بلوچستان- مديريت امور اداري
کدپستی:۹۸۱۶۷۴۵۸۴۵
شرح وظايف معاونت پرسنلی امور اداري :
- اجراي سياست ها و خط مشي هاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري ، استخدامي و پشتيباني.
- تهيه و تنظيم آئيننامهها ، بخشنامه ها و دستورالعمل هاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تأييد.
- مطالعه و بررسي رستههاي شغلي مشاغل دانشگاهي و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري معاونت طرح وتوسعه.
- نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات استخدامی هيأت علمي و غیر هیات علمی در رابطه با كليه موارد استخدامي
- برنامه ريزي در جهت تأمين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرحها و پيشنهادهاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيأت علمي و غير هيأت علمي.
- تهيه كليه احكام پرسنلي در امور استخدام، ترفيع، انتقال ، انتصاب ، مرخصي ها ، بازنشستگي و غيره با رعايت مقررات مربوط وپيش بينی آنها در زمان مقتضی.
- شركت در جلسات كميته اجرايي طرح طبقه بندي مشاغل و سایرکمیته ها و هيات ها و... و انجام وظايف مربوط حسب مورد.
- نگهداري پرونده هاي پرسنلي اعم از هيات علمی و غير هيات علمی وايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه.
- انجام امور مربوط به رفاه كاركنان و اعضای هيأت علمي مانند: ايجاد مهد كودك، امور بيمه و خدمات درماني و امور مربوط به تعاوني مسكن و مصرف دانشگاه و غيره
- شركت در تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي دانشگاه و همكاري با دفتر طرح وتوسعه
- اظهار نظر در مورد آئين نامه ها و مقررات استخدامي
- تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي شاغلين و بازنشستگان دانشگاه و نظارت بر حسن اجراي آن
- انجام امور كاركناني كه از طريق شركت خدماتي معرفي مي شوند.
- ايجاد هماهنگي بين فعاليت هاي مختلف واحدهاي تابعه
- نظارت بر كار كليه كاركنان ذيربط واطمينان از صحت عملكرد آنها در اداره امور واحدهاي تابعه
- تعيين و تفسير خط مشي تعيين شده در زمينه هاي تداركاتي
- نظارت بر انجام امور کاردکس، انبارها و انبارگرداني با همكاري مدير امور مالی بر اساس مقررات و ارائه گزارشات مربوط
- مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و نظارت در ورود و خروج و حضور و غياب كاركنان و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيأت هاي رسيدگي به تخلفات اداري و ارائه گزارشهاي لازم
- ارائه به موقع گزارش كار شاغلين به معاونت اداری و مالی جهت پرداخت حقوق و مزاياي ماهانه و تاييد كاركرد شاغلين خدماتي با همکاری واحدهاي مربوطه جهت ارائه به معاونت اداری و مالی
- پيشبيني، تهيه و توزيع مايحتاج واحدهاي مختلف دانشگاه، طبق برنامه تعيين شده و مقررات مربوط
- اجراي مصوبات كميسيون موضوع ماده 45 آييننامه مالي و معاملاتي دانشگاه ها
- ايجاد هماهنگي بين فعاليتهاي ادارات تابعه و نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه.
- انجام امور مربوط دفتر نمايندگي دانشگاه در تهران
- انجام کليه فعاليت های مرتبط با بهبود شامل: تعيين اهداف براساس سياستها و استراتژی های کلان دانشگاه، شناسايی فعاليتها، مستند سازی، تهيه فرآيندها، روشها و دستور العمل های اجرايی امور و نظارت بر اجرای آنها حسب مورد، تجزيه و تحليل داده ها و ارزيابی عملکرد و بازخور فعاليت ها و همکاری با معاونت طرح و توسعه دانشگاه
- اعمال و اجراي قوانين ، مقررات و آئين نامه هاي استخدامي كاركنان
- انجام امور استخدامي ( استخدام ، ترفيع ، انتقال ، مرخصي ، با زنشستگي و غيره ) براساس مقررات و آئين نامه هاي موضوعه
- پيش بيني كادر اداري وفني مورد نيازدانشگاه
- مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان
- رسيدگي به امور بازنشستگان
- اعمال و اجراي قوانين ، مقررات و آئين نامه هاي استخدامي اعضاي هيات علمي
- پيش بيني كادرهيات علمي مورد نيازبا هماهنگي واحدهاي مربوطه
- مراقبت دراجراي مقررات انظباطي اعضاي هيات علمي بر اساس گزارشهاي ارسالي ازواحدهاي مربوطه