مرکز آموزشهای الکترونيکی دانشگاه سیستان و بلوچستان با هدف بهرهمندی از فناوری اطلاعات و ارتباطات در امر آموزش و افزایش کارآیی و اثربخشی آن در سطح دوره های حضوری دانشگاه سیستان و بلوچستان، از مهر 1397 اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی با استفاده از مزيتها و بهرهگيری از آموزش کاملاً الکترونيکی نمود، که مطابق جدول ذیل دانشجو پذیرفته است.
ورودی
|
تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل
|
تعداد دانشجویان فارغ التحصیل
|
مهر97
|
22
|
8
|
مهر 98
|
32
|
15
|
مهر99 |
35 |
- |
مهر1400 |
30 |
- |
جمع |
119 |
23 |
|
|
|
|