اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دیدار ریاست و هیات رییسه دانشگاه با فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

دیدار ریاست و هیات رییسه دانشگاه با فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

دکتر غلامرضا رضایی به همراه جمعی از اعضای هیات رییسه دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز 25 آبان ماه با سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامرضا رضایی به همراه جمعی از اعضای هیات رییسه دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز 25 آبان ماه با سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان دیدار کرد. در ابتدای این نشست ریاست دانشگاه ضمن تبریک انتصاب فرماندهی انتظامی استان و آرزوی موفقیت برای ایشان، گزارشی در رابطه با دانشگاه سیستان و بلوچستان، تعداد اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان، تعداد رشته و گرایش ها و مزیت های پژوهشی این دانشگاه ارایه نمود. ایشان در ادامه پیشنهاداتی در خصوص استفاده از ظرفیت های همکاران هیات علمی، طرح های پژوهشی و ایجاد اندیشکده ای مرتبط با مسائل امنیتی و اجتماعی استان و... مطرح کرد. در ادامه سردار محمد قنبری فرماندهی انتظامی استان نیز ضمن اظهار خوش آمد به همکاران دانشگاهی، استفاده از ظرفیت دانشگاه، اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی در جهت حل مشکلات استان و استفاده از این عزیزان در اتاق فکر انتظامی استان تاکید نمود و اظهار داشت رکن اصلی در ایجاد تفکر سالم اجرایی در بحث مسائل امنیتی و انتظامی از طریق هم اندیشی و بهره گیری از علوم و تجربیات علمی روز قوام خواهد یافت.

در پایان این دیدار، اراده بر استمرار جلسات دانشگاه سیستان و بلوچستان و فرماندهی انتظامی استان مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط