اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست صمیمی دبیران و نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی با هیئت‌رئیسه دانشگاه

نشست صمیمی دبیران و نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی با هیئت‌رئیسه دانشگاه

نشست صمیمی دبیران و نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی با هیئت‌رئیسه دانشگاه شامگاه روز پنج‌شنبه 12 مهرماه در محل استادسرای دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر بندانی طی سخنانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه  گفت: همان‌گونه که می‌دانید دانشگاه محل رویش نخبگان است و شما گل‌های سرسبد دانشجویی هستید، چراکه به ارزش کار جمعی و گروهی پی برده‌،  و کار گروهی را در کنار کسب علم و دانش انتخاب نموده‌اید.

ایشان در بخش دیگری از سخنانش افزود: بر اساس آمار در حال حاضر در حدود 140 تشکل، کانون ، انجمن علمی و... در دانشگاه فعالیت می‌نمایند که ما امیدواریم این رقم افزایش پیدا نماید.

 وی با ذکر این نکته که نگاه دانشگاه در قبال تشکل‌ها نگاهی حمایتی است، اظهار امیدواری نمود تا دانشگاه بتواند مشکلات تشکل ها وکانون های دانشجویی را برطرف نماید.

در آغاز این مراسم نیز 10 تن از دانشجویان به نمایندگی از طرف تشکل‌ها به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند؛ که از سوی هیئت‌رئیسه به سؤالات و دیدگاه‌های دانشجویان، و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پاسخ های لازم ارائه گردید.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط