اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

سوت پایان چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات عالی کشور در شیراز

سوت پایان چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات عالی کشور در شیراز

بزرگترین رقابت فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در شیراز با حضور قریب 4500 دانشجو از 120 دانشگاه کشور به مدت  20 روز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ، دانشگاه سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات مالی پیش رو بعد از چندین جلسه کارشناسی با متخصصین ورزشی و مشورت با مربیان زحمت کش ورزش دانشگاه ، فقط 9 تیم از  14 تیم دارای سهمیه خود را اعزام نمود که در پایان نتایج دلنشین زیر حاصل گردید:

  • تیم شنا پسران در ماده 4 * 100 آزاد تیمی بر سکوی سوم ایستادند و تنها مدال کاروان ورزش دانشگاه را به ارمغان آوردند.
  • تیم والیبال پسران با شرکت 18 تیم برتر از مدعیان دانشگاههای سراسر کشور و رقابت در گروه پنج تیمی،  بعد از 4 برد قاطع در مرحله گروهی رقابت ها بدون حتی یک ست باخته به حریفان و صعود مقتدرانه بعنوان سرگروه، در مرحله یک چهارم نهایی با واگذاری تنها یک بازی سرانجام پس از انجام هفت مسابقه دشوار با 6 برد و تنها یک باخت به مقام با ارزش پنجم المپیاد دست یافتند.
  • تیم شطرنج پسران به مقام نهم تیمی بعد از تیم هایی با حضور استاد بزرگان شطرنج کشور دست یافت.
  • تیم فوتسال پسران بعد از توقف تیم بزرگ تهران (نایب قهرمان مسابقات)، برد شیرین تیم فسا، با واگذاری سومین بازی خود به تیم دانشگاه دزفول در مرحله گروهی متوقف شد.
  • تیم تیراندازی دختران در فینال مسابقات با امتیاز 585 امتیاز از 600 امتیاز به مقام هجدهم بعد از بازیکنان تیم ملی ایستاد.
  • تیم های کاراته و تنیس روی میز دختران و همچنین کاراته و کشتی آزاد پسران نتوانتستند به مراحل پایانی راه یابند.

لازم به ذکر است در این المپیاد برای اولین بار تمامی بازیکنان تیم های ملی و همچنین فقط ورزشکاران مقام اول مناطق حضور داشتند و این تورنمنت در بالاترین سطح خود تاکنون بوده است.

در انتها با توفیق الهی و تلاش تمامی مسولین دانشگاه، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه پرونده مسابقات با کسب نتایج رضایت بخشی برای دانشگاه بسته شد.

امتیاز به خبر :