اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

کسب مقام سوم تیم والیبال دانشگاه در رقابت های دسته جات آزاد زاهدان (جام رمضان)

کسب مقام سوم تیم والیبال دانشگاه در رقابت های دسته جات آزاد زاهدان (جام رمضان)

تیم والیبال پسران دانشگاه در رده بندی رقابت های والیبال چهار نفره دسته جات آزاد زاهدان موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این رقابت ها که تحت عنوان جام رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده بود با رقابت بین 10 تیم برتر باشگاههای شهر زاهدان در سالن شهدای هفتم تیر هیئت والیبال استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

تیم های شرکت کننده در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که تیم والیبال پسران دانشگاه پس از صعود از گروه (الف) این رقابت ها، در نهایت با کسب پیروزی ارزشمند در دیدار رده بندی به عنوان سومی نائل آمد.

گفتنی است تیم های سیمان سیستان و شهرداری زاهدان به ترتیب عنوان های اول و دوم را به دست آوردند.

دکتر صالحی کیا، مربی تیم والیبال دانشگاه اظهار داشت: هدف از شرکت در این رقابت ها، آماده سازی تیم والیبال دانشگاه برای حضور مقتدرانه در المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور بود که مرداد ماه سال جاری در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ مسئولین دانشگاه در عرصه ورزشی خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم در شرایطی که تحت فشار تمرینات بدنسازی قرار داشتند، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در حالی که در مرحله گروهی رقابت ها موفق شدند تیم قهرمان این دوره را شکست دهند اما در عین شایستگی بر سکوی سوم ایستادند.

لازم به ذکر است پیش از این و برای اولین بار تیم والیبال پسران دانشگاه، قهرمان رقابت های منطقه 8 کشور شده و سهمیه حضور در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور را بدست آورده بودند.

روابط عمومی دانشگاه برای اعضای تیم والیبال دانشگاه جهت حضور مقتدرانه در المپیاد ورزشی پیش رو آرزوی موفقیت دارد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط