اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها،مراکز پژوهشی وفناوری وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها،مراکز پژوهشی وفناوری وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری

به مناسب گرامیداشت روز علوم ارتباطات و روابط عمومی ، نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها،مراکز پژوهشی وفناوری وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزارشد.

در این گرد همایی که با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی وپارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار گردید ، وزیر علوم طی سخنانی ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: شبکه اطلاع رسانی واحد های مربوط به وزارت علوم باید در استان ها ایجاد شود و با همپوشانی و تعامل این شبکه ها، باید اعلام دستاوردهای بارز در مناطق ده گانه، در بستر یک شبکه ملی روابط عمومی ها صورت گیرد و در این راستا از تعامل با دانشجویان و واحدهای فرهنگی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری باید بهره گرفته شود.

در ادامه برنامه دکترعلیرضا عبداللهی‌نژاد سرپرست روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها از کارهای سنتی و کلیشه‌ای فاصله بگیرند، گفت: چابک‌سازی، حرفه‌ای‌گرایی و تخصصی‌گرایی در روابط عمومی‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد. در بخش دیگر این گردهمایی تعدادی از مسئولان روابط عمومی دانشگاهها دیدگاهها و نظرات خود را در حضور وزیر محترم علوم بیان کردند. این نشست با شرکت مدیران روابط عمومی دانشگاههای سراسر کشور در کارگاه آموزشی با عنوان "رویکردهای نوین به روابط عمومی" که توسط روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری تدارک دیده شده بود به پایان رسید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط