اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود به همت اداره فرهنگی دانشگاه، روز چهارشنبه مورخ 19 مهرماه 96 در محل تالار فردوسی دانشگاه، با حضور هیات رئیسه محترم دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه، در ابتدای مراسم  دکتر بندانی ریاست محترم دانشگاه به ایراد سخن پرداختند. ایشان  در بخشی از سخنان خود گفتند: هرکس که علم و دانش بیشتری داشته باشد دانایی بیشتری دارد و در آینده جامعه اش نقش بیشتری ایفاء می نماید از این رو به همه شما عزیزان توصیه می نمایم با عزم و جدیت لازم در کسب علم ودانش کوشا باشید تا در آینده فردی مثمر ثمر برای جامعه و کشور باشید.

 در این مراسم حجت السلام و المسلمین دین پرور نماینده  محترم دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه، سرهنگ جعفری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان، دکتر رقیبی عضو هیات علمی دانشگاه، دکتر صمیمی معاون آموزشی دانشگاه و دکتر کردی معاون پژوهش و فناوری سخنرانی نمودند .

مراسم سنتی دمام زنی به احترام ایام سوگواری محرم، پخش کلیپ  های معرفی معاونت فرهنگی و اجتماعی، فعالیت های گروه دانشجویی عماد و محرم، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان از سایر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است نمایشگاه معرفی دستاوردهای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان نیز همزمان با مراسم در محل ورودی تالار فردوسی برگزار شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط