مراسم تودیع و معارفه مدیر فناوری اطلاعات و مدیر امور آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور معاون پژوهشی دانشگاه و نیز معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با همراهی جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،در این مراسم، از خدمات و تلاشهای ارزنده آقای احمد کاظمی، مدیر پیشین فناوری اطلاعات دانشگاه و آقای احمد بختیاری شهری، مدیر پیشین امور آموزشی دانشگاه، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
همچنین، طی احکامی از سوی رئیس دانشگاه، آقای احمد بختیاری شهری به عنوان مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه و آقای پوریا جعفری به عنوان مدیر امور آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب و معرفی شدند.
در این مراسم، یعقوبی، معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان، با تأکید بر نقش راهبردی حوزههای فناوری اطلاعات در ارتقای کیفیت خدمات دانشگاه، اظهار داشت: توسعه زیرساختهای هوشمند، بهرهگیری از فناوریهای نوین و ارتقای کیفیت فرآیندهای دیجیتال، از مهمترین اولویتهای دانشگاه در مسیر تحول و تعالی است.
در ادامه، اویسی کهخا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان، بر ضرورت همافزایی میان واحدهای مختلف، استفاده از ظرفیتهای کلیه مدیران و کارکنان و حرکت در مسیر بهبود مستمر خدمات آموزشی، در راستای تحقق اهداف و برنامههای دانشگاه تأکید کرد.
این مراسم در فضایی صمیمی و با هدف تکریم مدیران پیشین و آغاز مسئولیت مدیران جدید برگزار شد.