
به همت مدیریت امور اداری دانشگاه سیستان و بلوچستان، وبینار آموزشی با عنوان
«آشنایی با نرمافزار مدیریت فرآیندهای کسبوکار (BPMS)»
در تاریخ (1404/07/26) برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار گردید، ابتدا اهداف استقرار سامانه BPMS در دانشگاه تشریح شد و سپس ضمن معرفی قابلیتهای نرمافزار، نحوه ورود و استفاده از فرآیندهای مختلف اداری در بستر سامانه مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه، مباحثی از جمله مفهوم فرآیند و اهمیت آن در مدیریت سازمانی، روش ثبت و پیگیری درخواستها، مزایای خودکارسازی فرآیندهای اداری و نیز پاسخ به پرسشهای متداول کاربران ارائه شد.
این وبینار با هدف آشنایی اعضای دانشگاه با سامانه جدید مدیریت فرآیندهای اداری و تسهیل در اجرای فرآیندهای سازمانی برگزار گردید.
مدیریت امور اداری دانشگاه ابراز امیدواری کرد با استقرار کامل نرمافزار BPMS، گامی مؤثر در راستای بهبود، تسریع و شفافسازی فرآیندهای اداری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برداشته شود.