اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پروژه بین المللی توانمندسازی و ارتقای زنجیره ارزش صنایع دستی در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

پروژه بین المللی توانمندسازی و ارتقای زنجیره ارزش صنایع دستی در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

پروژه بین المللی توانمندسازی زنان سوزن دوز و ارتقای زنجیره ارزش صنایع دستی سیستان و بلوچستان از ۲۲ مرداد تا ۲۷ مرداد توسط اساتید دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر، در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دانشگاه هنر تهران و مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان این پروژه بین المللی را با هماهنگی وزارت خانه های صمت، امور خارجه، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، برای اولین بار در این سطح با همکاری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و حمایت دولت ژاپن انجام می دهد.

 این دوره آموزشی و پژوهشی شامل کارگاه‌های رنگ شناسی، بسته بندی، دیجیتال مارکتینگ و هویت بصری، مدیریت فرآیند و ایمنی، خیاطی، بازیافت و طراحی لباس است.
مدیر پروژه، دکتر علیرضا شیخی گفت: این دوره با حضور بالغ بر 60 نفر  در دو گروه سوزندوزان و فعالان حوزه کسب و کار در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان از 22 مرداد شروع و در 29 مرداد با ارزیابی نهایی ماحصل ورک شاپ‌ها توسط اساتید مدعو خاتمه یافت.

به گفته شاهمرادی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه در ادامه این پروژه، دوره تکمیلی ای برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق در این مرکز در آینده برگزار خواهد شد

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط