اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

۴۰ ساله‌ی دوم انقلاب باید در حوزه پژوهش و فناوری بیش از پیش فعالیت کنیم

۴۰ ساله‌ی دوم انقلاب باید در حوزه پژوهش و فناوری بیش از پیش فعالیت کنیم

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه محور حل مسائل و مشکلات استان باشد، گفت: در ۴۰ ساله‌ی دوم انقلاب باید در حوزه پژوهش و فناوری بیش از پیش فعالیت کنیم.

به گزارش روابط عمومی
دانشگاه سیستان و بلوچستان، اختتامیه همایش جهاد تبیین با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: دومین همایش جهاد تبیین از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد. در روزهای برگزاری همایش، دهیاران، شهرداران و فناوران  حوزه اجتماعی و فناوری حضور داشته و به تشریح اقدامات و انتقال تحربیات خود پرداختند.

دکتر غلامرضا رضایی با بیان اینکه نقش اساتید دانشگاه در نهادینه کردن جهاد تبیین بسیار موثر است گفت: باید اساتید و معلمان، خود نسبت به اقدامات انجام شده اشراف داشته باشند تا به ابهامات دانشجویان و دانش آموزان پاسخ دهند.

وی ادامه داد: روشنگری از طریق اساتید دانشگاه باید انجام شود. اقدامات انجام شده و نشده در طول انقلاب اسلامی باید توسط کارشناسان دانشگاهی برای نسل جدید تبیین شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه باید محور حل مسائل و مشکلات استان باشد و همه ادارات باید از آن بهره ببرند. در ۴۰ ساله‌ی دوم انقلاب باید در حوزه پژوهش و فناوری بیش از پیش فعالیت کنیم. همه دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بیان باید وارد میدان شوند.

ایشان ادامه داد: مدیران ادارات و اساتید دانشگاه باید بیش از پیش باهم تعامل داشته باشند و برای مشکلات استان چاره اندیشی کنند.

امتیاز به خبر :