اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتتاح نمایشگاه‌های سه‌گانه در جنب همایش جهاد تبیین

افتتاح نمایشگاه‌های سه‌گانه در جنب همایش جهاد تبیین

نمایشگاه‌های سه‌گانه دستاوردهای طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌های استان، دستاوردهای فناورانه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و دستاوردهای بومی و خلاقانه روستاها در روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در جنب همایش جهاد تبیین در محل فن‌بازار دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

نمایشگاه‌های سه‌گانه دستاوردهای طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌های استان، دستاوردهای فناورانه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و دستاوردهای بومی و خلاقانه روستاها در روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در جنب همایش جهاد تبیین در محل فن بازار دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد. با توجه به افتتاحیه همایش جهاد تبیین و آغاز برنامه‌های اصلی این همایش امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت دومین همایش کارآفرینی روستایی با شرکت ۵۰۰ نفر از دهیاران بخشداران و کارآفرینان روستایی با برگزاری کارگاه های تخصصی توانمندسازی پیگیری شد و همچنین همزمان با افتتاح همایش جهاد تبیین سه نمایشگاه جنبی برگزار گردید.
نمایشگاه دستاوردهای طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌های استان در لابی تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با مشارکت دانشگاه‌های مطرح استان، از طرح‌های ارائه شده در قالب استند و پوستر رونمایی شد.
همچنین دو نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان با حضور ۴ دانشگاه و پارک علم و فناوری با ۴۰ محصول فناورانه در حوزه‌های انرژی‌های تجدید پذیر برق و الکترونیک، مکانیک، گیاهان دارویی و کشاورزی برگزار گردید‌.
نمایشگاه دستاوردهای بومی و خلاقانه روستایی با مشارکت اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز با ۱۵ غرفه و ۸۰ محصول هنری و صنایع دستی و محصولات ارگانیک تولیدی و کشاورزی برگزار شد.
این نمایشگاه‌ها تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در محل فن‌بازار دانشگاه دایر می‌باشد.

امتیاز به خبر :