اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

فرا رسیدن عید سعید فطر بر همه مسلمانان مبارک باد

فرا رسیدن عید سعید فطر بر همه مسلمانان مبارک باد

بسم الله الرحمن الرحیم

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم.

عید فطر، روزی است که همه مسلمانان جهان در کنار یکدیگر به نماز می‌ایستند و به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و کام خویش را با حلاوت ذکر او شیرین می‌کنند. عید فطر، نمادی از وحدت مسلمانان است، وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می‌شود.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می‌زداید.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید فطر از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت مردم شریف ایران و خانواده بزرگ دانشگاه را خواستار است.

امتیاز به خبر :