اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه سیستان و بلوچستان

دهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران از امروز به مدت دو روز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی آغاز شد

عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی معدن ایران در این کنفرانس اظهار کرد: از سال 1397 هر دو سال یک بار کنفرانس را برگزار می‌کنیم. با توجه به بررسی‌های انجام شده و تمرکز زدایی، قرار بر این شد که یک سال در میان این کنفرانس در تهران و یکی از دانشگاه‌های شهرستان‌ها برگزار شود.

پیمان افضل نیز در این مراسم به تشریح اقدامات انجام شده در این انجمن پرداخت و گفت: این انجمن ۱۹ سال قدمت داشته، ۱۳۰۰ عضو حقیقی و ۷۰ عضو حقوقی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری برای نخستین بار شعبه استانی انجمن را در استان یزد ایجاد کردیم و هر کدام از دانشگاه‌ها و استان‌ها که تمایل داشته باشند شعبه استانی ایجاد شود، اطلاع دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی معدن ایران ادامه داد: ارتقا دانش شبکه‌سازی بین ذینفعان دانشگاهی و صنعتی از جمله اهداف انجمن است که برای رفع نیازهای امروز و آینده کشور به آن توجه می‌شود.

وی گفت: برگزاری نخستین کنفرانس سنگ در سال آینده و یازدهمین کنفرانس معدن ایران نیز در آبان ماه ۱۴۰۱ از جمله اقدامات در دستور کار این انجمن است.

امتیاز به خبر :