اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری جلسه‌ی هم اندیشی کرسی های نظریه پردازی

برگزاری جلسه‌ی هم اندیشی کرسی های نظریه پردازی

جلسه‌ی هم اندیشی کرسی‌های نظریه پردازی با حضور دکتر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از اساتید دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، جلسه هم اندیشی کرسی‌های نظریه پردازی در روز دوشنبه ۸ آذرماه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه با حضور دکتر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از اساتید برگزار گردید.
در این جلسه دکتر رضایی ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان جلسه از هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با توضیحاتی در خصوص وضعیت کرسی‌ها در دانشگاه سیستان و بلوچستان برنامه‌های آینده دانشگاه در این حوزه را بیان کرد.
در ادامه جلسه دکتر مسگر به بیان برنامه های هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت و بر دو امر ایجاد فضای امن جهت بیان نظریات و دیدگاه‌ها و حمایت‌های بودجه‌ای و ساختاری در خصوص ارتقا کیفیت کرسی‌ها در دانشگاه سیستان و بلوچستان و برگزاری کرسی‌های تخصصی (کرسی های نقد، نوآوری و نظریه پردازی) تاکید کرد.
در ادامه جلسه اساتید شرکت کننده در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه های خود در خصوص برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی پرداختند و با توضیحات دکتر مسگر، دکتر کردی و دکتر حسنی‌فر همفکری و گفتگوی جدی جهت چگونگی رفع این دغدغه ها صورت پذیرفت.

امتیاز به خبر :