اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک دکتر غلامرضا رضایی، ریاست دانشگاه به مناسبت هفته‌ی دولت و روز کارمند

پیام تبریک دکتر غلامرضا رضایی، ریاست دانشگاه به مناسبت هفته‌ی دولت و روز کارمند

پیام تبریک ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی دولت و گرامیداشت روز کارمند

به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی دولت و روز گرامیداشت مقام کارمند، دکتر رضائی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان طی پیامی این روز را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل است:

سالروز بزرگداشت شهیدان والامقام، رجایی و باهنر در روزهای پرشور خدمتگزاری، حماسه و ایثار، بهانه‌ای برای پاسداشت خدمتگذاران راستین ایران اسلامی است.
آری شهید شمع تاریخ است و نام، یاد و مرام شهیدان همواره چون شمعی فروزان راه خدمت صادقانه به ملت مؤمن و وفادار ایران اسلامی را بروشنی پیش روی ما می‌نهد.

لذا بر ماست که به تأسی از سجایای والای اخلاقی و رفتاری شهیدان دولت یعنی رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عظیم الشأن و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای ایجاد جامعه‌ای پویا و زنده تلاش نماییم و الگوی چشم انداز توسعه‌ی کشور که زمینه ساز رشد و پیشرفت روزافزون در حوزه‌های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران است را سر لوحه مشی خود در زندگی قرار دهیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان تلاشگر و متعهد و بویژه همکاران گرانقدرم در دانشگاه سیستان و بلوچستان تبریک عرض می‌کنم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر غلامرضا رضایی

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :