اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری جلسه ستاد کرونای دانشگاه

 برگزاری جلسه ستاد کرونای دانشگاه

جلسه ستاد کرونای دانشگاه سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی با حضور اعضا ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه ستاد کرونای دانشگاه سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی با حضور مسؤولان دانشگاه برگزار شد.

دکتر رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به تشریح اهمیت برگزاری این جلسه پرداخت.

سپس حجه الاسلام آقاطهرانی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیز با تاکید بر رعایت حق مظلوم و برائت از ظلم بر استمرار خدمات انجام شده برای مقابله با کرونا، تاکید کرد.

دکتر فرهاد شهرکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز در ادامه بر لزوم بازگشایی دانشگاه برای حدود ۲۵۰۰ دانشجو از شهریور ماه امسال به صورت ۴ هفته فشرده به منظور انجام دروس عملی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها بر اساس تقویم آموزشی تاکید کرد.

دکتر غلامرضا زمانیان معاون دانشجویی هم از ظرفیت‌های موجود و چالش‌های پیش رو در بحث اسکان و سلف سرویس با توجه به پروتکل های ابلاغی سازمان امور دانشجویان و لزوم کاهش ظرفیت اتاق‌ها پس از تخلیه و مهیا سازی آن در تیر و مرداد ماه توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان دانشکده‌ها هر کدام به صورت جداگانه دغدغه‌ها، مشکلات و نیازهای دانشکده‌های خود را بیان کرده و پیشنهاداتی را در خصوص بازگشایی دانشگاه عنوان کردند.

همچنین دکتر خلیلی پور دبیر ستاد کرونای دانشگاه نیز مواردی را در خصوص سناریوهای محتمل در زمان بازگشایی دانشگاه، ملزومات و سخت افزارهای بهداشتی مورد نیاز در زمان حضور دانشجویان و پروتکل‌های بازگشت به کار شاغلین بیان کرد.

در پایان مصوب شد دانشجویان برای انجام فعالیت‌های مربوط به دروس عملی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های عملی آموزشی با توجه به برنامه مصوب و هماهنگ آموزشی از اول شهریور ماه به صورت ۴ هفته فشرده در دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان امور دانشجویان حضور یابند.

شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها و بازگشایی سلف سرویس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های رسیده از سازمان امور دانشجویان به منظور حضور دانشجویان دارای دروس عملی در شهریور ماه تامین گردد.

مقرر شد گزارش خلاصه‌ای از روند و نحوه بازگشایی دانشگاه توسط دبیر ستاد کرونا تنظیم و از طریق معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ارائه شود.

همچنین می‌بایست ملزومات و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی سازمان امور دانشجویان بررسی و مشکلات موجود گزارش شود و برای مرتفع نمودن این موارد در یک جلسه مجزا تصمیم گیری گردد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط