اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

گزارش عملکرد 3 ماهه شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه

گزارش عملکرد 3 ماهه شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه

با نزدیک شدن به سال 1399 مفتخریم که گزارش عملکرد 3 ماهه شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه را به حضورتان ارائه دهیم.

با نزدیک شدن به سال 1399 مفتخریم که گزارش عملکرد 3 ماهه شورای بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه را به حضورتان ارائه دهیم. این گزارش برخی از اقدامات انجام شده را بیان می کند،بدون شک ما هنوز در شروع راه هستیم و امیدواریم در سال آینده  با توان وقدرت بیشتر در این زمینه گام بر داریم، زیرا دانشگاه سیستان و بلوچستان به دنبال گسترش مرز دانش و حل مشکلات در دنیای واقعی است.

این شورا در 3 ماه گذشته باحمایت همه جانبه ریاست محترم دانشگاه تلاش خود را برای تدوین اساس نامه، ساختارهای ضروری، برنامه راهبردی و خط مشی شورا نموده است. بدون شک این موارد بدون همکاری تنگاتنگ  تمامی اعضای دانشگاه سیستان و بلوچستان بویژه هیات رئیسه محترم  محقق نمی گشت. اکنون نگاه ما رو به آینده به جهت تحقق بخشیدن اهداف و آرمان هایی است که در برنامه راهبردی تدوین گردیده است.

ما از حمایت و تعهد مستمر از سوی همه اعضای دانشگاه قدردانی می کنیم و می خواهیم از این فرصت استفاده کرده و از دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه بخاطر تلاش های خود در جهت حمایت از فرهنگ ایمنی مثبت تشکر کنیم. ما چشم به راه سال جدید و فرصتی برای حمایت از کار فوق العاده ای هستیم که اتفاق می افتد. در سال جدید ما امیدواریم با استعانت از خداوند منان و تمرکز بر اولویت های مصوب برنامه راهبردی، بتوانیم به اهداف خود برای نهادینه کردن فرهنگ سلامت و ایمنی در دانشگاه سیستان و بلوچستان دست یابیم.

 

میرمحمد خلیلی پور لنگرودی

دبیر شورای ایمنی، بهداشت و محیط زیست

 

برای دریافت گزارش کلیک فرمایید. (979kB)

امتیاز به خبر :

فایل پیوست