اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه سیستان و بلوچستان، در روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه در محل تالار امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این مراسم با حضور ریاست دانشگاه، اساتید حوزه و دانشگاه، و جمعی از دانشجویان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی با گرامیداشت دهه فاطمیه به نقش و رسالت مهم دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها پرداخت و از خدمات و عملکرد فرهیخته وارسته حجت الاسلام صادقی در طول مدت حضور در دانشگاه سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی نمود و برای حجت الاسلام آقا تهرانی آرزوی موفقیت نمود.

حجت الاسلام عیسی زاده معاون آموزشی و پژوهشی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع اساتید و دانشگاهیان استان از دانشگاهیان این استان به عنوان نماد فرهنگ وتمدن در این خطه یاد نمود.

ایشان با اشاره به احادیث و روایات قرآنی، از دانشگاهیان و صاحبان علم و اندیشه به عنوان اولی‌الانوار یاد کرد، وی در ادامه به نقش و جایگاه صاحبان اندیشه در جامعه یاد کرد و به بیان خصایص و رسالت انسان‌های صاحب فکر و اندیشه به عنوان نماد اندیشه سازی در جامعه اشاره کرد.

حجت الاسلام صادقی نیز طی سخنانی گفت: در طول مدتی که در این دانشگاه حضور داشتم به جز خوبی و نیکی از دانشگاهیان ندیدم از این رو لازم می‌دانم تا از تمام دانشگاهیان و مسئولان قبلی دفتر نهاد و خدمات ویژه ریاست دانشگاه که در این مجموعه در امر کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت و فعالیت می‌نمایند تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام آقا تهرانی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام صادقی با اهداء لوح سپاس قدردانی گردید.

 

امتیاز به خبر :