اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اولین نشست کمیته پژوهشی کنگره ملی شهدای استان

اولین نشست کمیته پژوهشی کنگره ملی شهدای استان

نخستین نشست کمیته پژوهشی کنگره ملی شهدای استان بعدازظهر روز سه‌شنبه 21 شهریورماه در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در جهت تدوین و چاپ و نشر مطلوب آثار و خاطرات 2400 شهید استان با حضور اعضای کمیته علمی برگزار شد، دکتر بندانی رئیس دانشگاه طی سخنانی، بر دقت نظروتلاش اعضاء در جهت جمع‌آوری آثار ادبی و علمی خاطرات، سرگذشت و دستاوردهای شهدای استان بر اساس نگاه علمی و تخصصی تأکید نمود. وی از تمامی اعضاء کمیته درخواست نمود تا با به‌کارگیری تمامی داشته هادر این امر مهم سعی و تلاش نمایند.

ایشان خاطرنشان نمود که دانشگاه حاضر است تا تمامی امکانات خود درزمینه های مختلف همچون چاپ و نشر و تالارها را در جهت هر چه برگزار شدن این امر مهم اختصاص دهد.

در ادامه این نشست دکتر بصیری نیا مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز طی سخنانی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دفاع مقدس ظرفیت و سرمایه معنوی است که می‌تواند برای نسل‌های آینده و جوانان در ایجاد تقویت روحیه ایثار و شهادت و ایجاد استحکام و بقای نظام اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور بسیار بااهمیت باشد ،  ازاین‌رو تمام سعی و تلاش کمیته پژوهشی باید سندی حماسه‌ساز همچون حماسه‌های شهدای کشور برای نسل‌های آینده باقی بماند.

گفتنی است در ادامه این نشست اعضاء کمیته پژوهشی کنگره نظرات وپیشنهادات خود را در جهت هر چه‌بهتر برگزار شدن این پروژه مطرح نمودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط