اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان بر ضرورت بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان روابط عمومی تاکید کرد

 رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان بر ضرورت بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان روابط عمومی تاکید کرد

دکتر علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه 8 کشور که روز دوشنبه به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارگردید برضرورت بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان روابط عمومی تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتر بندانی در این نشست اظهار داشت: با توجه به نقش مهم وکلیدی روابط عمومی در معرفی پتانسیل های موجود، روابط عمومی ها می توانند روند دانشگاه ها را به سمت مراکز آموزش عالی کارآفرین و تاثیر گذار جامعه تسریع نماید.

درآغاز این نشست دکتر علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز طی سخنانی ابراز داشت: هر دانشگاهی که روابط عمومی پویا و قوی داشته باشد،  بهتر می تواند رسالت خود را انجام داده ، و از این نظر در برطرف نمودن مشکلات مردم کمک نماید.

دکتر عبداللهی نژاد در بخش دیگر از سخنان خود با ذکر این مهم که ما در آموزش عالی بیشتر از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند یک روابط عمومی پویا ، تاثیر گذار ،حرفه ای و بالنده هستیم افزود: باید همه ما با هم اندیشی راهکارهای مناسبی در جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی پیدا نمائیم .

ایشان درخاتمه خواستار حمایت های مستمر سازمانی ، معنوی ، اخلاقی و حرفه ای روسای دانشگاه ها از روابط عمومی ها گردید تااز این طریق موجبات دلگرمی و ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی ها میسر گردد.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات وخدمات دکتر سید فريد خلیفه لو مدیر قبلی روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان  با اهداء لوح سپاس تجلیل وقدردانی شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط