اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیگیری مسائل مربوط به بازنشستگان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان

پیگیری مسائل مربوط به بازنشستگان با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان

در تاریخ ۲۵ آبان طی جلسه‌ای با حضور مهندس سعید روزبه مدیر صندوق بازنشستگی استان، مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت

در جلسه‌ای با حضور دکتر رضایی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان، مهندس روزبه مدیر صندوق بازنشستگی استان، دکتر زمانیان معاون پشتیبانی و دکتر میش‌مست مدیر امور اداری دانشگاه برخی از موارد مربوط به همکاران بازنشسته اعم از کارمندان و اعضای هیات علمی مطرح گردید. در ابتدای جلسه دکتر رضایی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس روزبه در دانشگاه و مساعدت ایشان و همکارانشان در صندوق بازنشستگی استان در بررسی پرونده‌های همکاران، مواردی که همکاران هیئت هیات‌علمی و کارمند در خصوص احکام بازنشستگی به دانشگاه منتقل می‌کنند را مطرح کرد و از مدیریت صندوق درخواست پیگیری و حل مشکلات را نمود. در ادامه معاونت پشتیبانی و مدیر امور اداری دانشگاه با ذکر برخی از موارد و مصادیق مورد درخواست همکاران هیات علمی و کارمندان را مطرح نمودند. 
در پایان مهندس روزبه مدیر صندوق بازنشستگی استان با اشاره به وجود خلأ‌های قانونی که باعث اختلاف در صدور احکام بازنشستگی می‌شود، قول مساعد جهت پیگیری و حل مشکلات را داد.

امتیاز به خبر :