اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

کارگاه آموزشی آنلاین "بازاریابی و برندینگ"

کارگاه آموزشی آنلاین "بازاریابی و برندینگ"

کارگاه آموزشی آنلاین "بازاریابی و برندینگ" با حضور خانم  دکتر پورانجنار  مورخ 99/11/25 با همکاری مجتمع فناوری و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان  برگزار گردید.

خانم دکتر پورانجنار گفت:برندینگ و بازاریابی دو مفهوم مهم در تجارت هستند. ضروری است که بدانید این دو مورد چه ارتباطی با هم دارند و چگونه در یک چارچوب مناسب می‌توانند باعث موفقیت کسب‌و‌کارتان شود..بازاریابی رأس یک تجارت است و در همه‌ی مراحل از ایده تا اجرا و از فروش تا رسیدن محصول یا خدمات به دست مشتری، نقش حیاتی دارد.

 ایشان افزود برطبق تعریف، برندسازی ارزش مشخصی نسبت به محصول یا خدمتی است که باید به طور کامل در قبال مخاطب آن را به انجام برسانید. برندینگ این قابلیت را فراهم می‌کند که تیم مدیریت، پرسنل فروش، شرکای بازاریابی، رسانه‌های هدف و مخاطبانتان نام تجاری شما را بشناسند و پیشنهاداتی که ارائه می‌دهید را در اولویت نسبت به دیگران قرار دهند.بازاریابی که برند شما انجام می‌دهد می‌تواند برای مخاطبان الهام‌بخش بوده تا با شما ارتباط بیشتری برقرار کنند و همینطور شرکای تجاری خوبی برایتان پیدا کند. در حقیقت هدف از برند و بازاریابی پیرامون آن، ایجاد یک تعامل مناسب و بلند‌مدت بین برند شما با مخاطبان و شرکای تجاری‌تان است.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط