اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

رؤسای دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

 رؤسای دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در تاریخ 16 اسفند ماه 1399 به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در تاریخ 16 اسفند ماه 1399 به امضا رسید. این تفاهم نامه  با هدف توسعه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی با در نظرگرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از اطلاعات تجربی، تخصصی، نیروی انسانی و پشتیبانی ما بین دانشگاه سیستان و بلوچستان به ریاست دکتر غلامرضا رضایی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر وحدتی شبیری رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی امضا شد. مفاد این تفاهم نامه همکاری توسط طرفین با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی دو دانشگاه و بهره گیری از آنها مورد تاکید قرار گرفت.

با امضای این تفاهم نامه زمینه ی طراحی و برگزاری دوره ها و کارگاه های پژوهشی و آموزشی، همایش ها و نشست های علمی، تبادل اسناد، مدارک و منابع علمی و کتابخانه ای، همکاری در انتشار ویژه‌نامه و مجلات پژوهشی، همکاری طرفین در ایجاد تسهیلات لازم جهت فرصت های مطالعاتی برای اساتید و پژوهشگران دو طرف و همکاری در ارایه مقاله و هدایت پایان نامه های دوره‌های تحصیلات تکمیلی فراهم می شود.

گفتنی است نمایندگانی از سوی دو رییس دانشگاه جهت پی گیری مفاد تفاهم نامه منعقده تعیین شدند.

امتیاز به خبر :