اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اطلاعیه برگزاری آنلاین همایش Open Days

اطلاعیه برگزاری آنلاین همایش Open Days

به اطلاع دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی می رساند باتوجه به شیوع بیماری کرونا و کنسل شدن روزهای دوم و سوم همایش تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی، ادامه همایش در روزهای یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 خرداد 99 ازساعت 10 صبح بصورت آنلاین برگزار می گردد. لذا دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی گروهای مهندسی شیمی ، مکانیک، مواد و پژوهشکده نانو که قبلا ثبت نام نموده اند در خواست میشود حداکثر تا روز چهارشنبه 7 خرداد فایلpdf   ارائه خودرا به ایمیلresearch@ eng.usb.ac.ir  ارسال نمایند.


توجه :با عنایت به مصوبه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده مهندسی مبنی بر الزامی بودن شرکت دانشجویان و ارائه شفاهی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی رساله دکتری در همایش Open Days و ضرورت ارائه گواهی همایش برای صدور مجوز دفاع از رساله، خواهشمند است افرادی که تا کنون موفق به شرکت در همایش نشده اند از این فرصت برای ارایه نتایج تحقیقاتی درروزهای باقیمانده همایش و ثبت نام  در برنامه گروه مربوطه استفاده نمایند.

  • دانشجویان دکتری عمران که درزمینه ی کار پژوهشی خود به نتایج قابل ارائه (اعم از مقاله و ...) دست یافته وموفق به ارائه در روزاول همایش (4اسفند 98) نشده اند، در صورت تمایل  می توانندمجددا ثبت نام کرده و به صورت انلاین در همایش فوق شرکت و گواهی ارائه دریافت نمایند.
  • از بین موارد ارائه شده در هر گروه یک ارائه ی شفاهی و یک ارائه ی پوستری برتر انتخاب و از سخنرانان و پوسترهای برتر در روز اختتامیه تقدیر به عمل خواهد آمد.
  • دانشجویان محترم جهت ثبت نام و هماهنگی با ایمیل پژوهشی به آدرس research@ eng.usb.ac.ir مراجعه فرمائید.

امتیاز به خبر :