اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

آیین گرامیداشت جان‌باختگان و نخبگان دانشگاهی در سانحه هوائی اخیر برگزار شد

آیین گرامیداشت جان‌باختگان و نخبگان دانشگاهی در سانحه هوائی اخیر برگزار شد

آیین گرامیداشت جان‌باختگان و نخبگان دانشگاهی در سانحه هوائی اخیر ظهر روز دوشنبه 23 دی‌ماه در محل مسجد حضرت قائم (عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این مراسم که با حضور دکتر رضائی ریاست دانشگاه، هیات رئیسه دانشجویان و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد، دکتر امین بهزاد مهر یکی از اساتید دانشگاه طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سردار سلیمانی و جان‌باختگان سانحه هوائی گفت: دانشجویان ایرانی که در اقصی نقاط دنیا در مسیر کسب علم و دانش می‌باشند علاقه وافر و تعصب ملی خاصی نسبت به کشور دارند.

وی افزود: این حادثه دردناک که منجر به از دست دادن جمعی از فرهیختگان این مرز و بوم گردید موجبات تأثر و تالم همه آحاد جامعه را برانگیخت.

ایشان خاطر نشان نمود: این‌که مسئولان کشور این حادثه را آسیب‌شناسی می‌نمایند نشان از اهمیت این رویداد دارد و ما امیدواریم علل و عوامل مختلفی که در این حادثه دخیل بوده مورد بررسی‌ قرار گیرد تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام آقا تهرانی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان این حادثه از تألمات پیش‌آمده در این ایام برای مردم بزرگوار ایران یادکرد و اظهار امیدواری کرد تا وقایع تلخ دیگری را مردم شاهد نباشند.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط