اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه دوم برگزاری دوره‌ مهارت‌آموزی در بین دانشگاه‌های کشور را کسب نمود

دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه دوم برگزاری دوره‌ مهارت‌آموزی در بین دانشگاه‌های کشور را کسب نمود

در هفتمین نشست مدیران دفتر ارتباط با صنعت که در روز سه‌شنبه ۲۱ آبان در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، دانشگاه سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در بین دانشگاه‌های کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به نقل از معاونت پژوهشی در هفتمین نشست مدیران دفتر ارتباط با صنعت که در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، پس از بررسی گزارش عملکرد دانشگاه‌ها در خصوص برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی، دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه دوم برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در بین دانشگاه‌های کشور را پس از دانشگاه صنعتی شریف کسب نمود.
 همچنین در راستای بهبود کمی و کیفی برگزاری دوره‌ها در سال‌های آتی مقرر شد تا سامانه دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه عملیاتی و راه‌اندازی گردد.
در این رابطه می‌توان ذکر کرد که شورای سیاست‌گذاری برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی نیز به تصویب هیئت‌رئیسه دانشگاه رسیده است.
معاونت پژوهشی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی اساتید و کارکنان دانشگاه که در برگزاری این دوره‌ها همکاری داشته‌اند، اظهار امیدواری می‌نماید تا در سال‌های آتی شاهد بهبود کمّی و کیفی برگزاری دوره‌ها و ارتقاء رتبه دانشگاه باشد.



 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط