اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

آئین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

آئین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

آئین  دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان شامگاه روز یک شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه درتالار فردوسی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، این مراسم که باحضور هیئت‌ رئیسه دانشگاه، اساتید وجمع کثیری ازخانواده‌های دانش‌آموختگان برگزار گردید دکتر رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی بیان داشت: لازم است تا قدوم  پدران و مادرانی که امروز در جمع ما هستند و به عنوان اولین معلمان، کار تربیت و آموزش شما را طی دوران تحصیل در مدرسه و دانشگاه متقبل شده اند گرامی بداریم.

ایشان همچنین از اساتید و تمام دانشگاهیان که با فراهم نمودن زمینه ها و بستر لازم موجب شکوفا شدن استعدادهای این سرمایه عظیم اجتماعی برای کشور شدند سپاسگزاری نمود.

دکتر رضائی در ادامه با ذکر حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) از انسان هائی که نفع شان به دیگران می رسد و برای خلق نافع باشند، به عنوان «بهترین انسان ها» یاد نمود.

وی ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای تمامی دانش‌آموختگان اظهار امیدواری نمود تا همان گونه که درکسب علم و دانش موفق بوده اند، در کسب فضائل اخلاقی و معنوی هم سعی و تلاش نمایند.

حجت الاسلام صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هم طی سخنانی در مورد درست زندگی کردن گفت: معنای زندگی از خود زندگی مهم تر است و انشاء ا... در این مدتی که در دانشگاه به کسب علم و دانش مشغول بوده اید با درست زندگی کردن و پیدا نمودن مسیر درست برای خود وجامعه موثر باشید.

گفتنی است دراین مراسم که ویژه دانشجویان دانشکده های هنر و معماری، دانشکده جغرافیا، دانشکده برق وکامپیوتر و دانشکده شهید نیکبخت بود، علاوه براجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، سوگندنامه دانش‌آموختگان قرائت گردید.

امتیاز به خبر :