اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتتاح پروژه‌ی ساختمان حکمت با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان

افتتاح پروژه‌ی ساختمان حکمت با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان

پروژه ساختمان حکمت، صبح روز يكشنبه ٢٦ فروردين ماه ٩٦ با حضور آيت ا...سليماني نماينده ولي فقيه وامام جمعه زاهدان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي، دكتر علیرضا بنداني، طي سخناني ضمن تبریک سال جدید در مورد افتتاح اين پروژه و ساير طرح هاى در دست اقدام دانشگاه گفت: خوشبختانه با وجود تمام مشكلات موجود با همكاري تمام مسئولان ودست اندركاران، شاهد بهره بردارى از اين پروژه در دانشگاه هستيم و از اين بابت خدا را شكر گذار هستیم.

وي در مورد امكانات اين ساختمان افزود: این فضا که در اختیار دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم تربیتی و روانشناسی قرار گرفته است، جمعا داراي دو كلاس سمعي وبصري، لابراتوار زبان، آزمايشگاه هاي ورزشي و حركتي، چند کلاس‌ و سالن تمرينات ورزشی ميباشد كه در حال حاضر به خاطر محدوديت فضاهاي آموزشي با دانشكده روانشناسي بطور يكجا مورد استفاده قرار مي گيرد. ايشان افزود: ما در اين مجموعه ٢٥٠٠ متر مربع را به فضاي سبز و محوطه سازي اختصاص داده‌ایم كه ٥٠٠ مترمربع آن انجام شده و بقيه در دست اقدام است. وي ياد آور شد در اين مجموعه ٢٧٠٠ متر مربع احداث بلوار و آسفالت آن را داشته ایم که در حال اتمام مي‌باشد.

دكتر بنداني در بخش ديگري از سخنانش به پروژه‌هاي ديگر دانشگاه مانند دانشكده هنر ومعماري (حدود 5000 متر مربع) و پروژه مجتمع علوم انسانی(حدود 10000 مترمربع) اشاره كرد و اظهار اميدوارى نمود تا اين پروژه‌ها درسال جارى به بهره برداري برسد.

ايشان پروژه كتابخانه بنیاد قلم چي درفضايي بالغ بر ٣٠٠٠ مترمربع، طرح اكو پارك انرژى (مرکز فرهنگی تفریحی)، ساماندهي پاركينگ‌هاي دانشگاه و گشايش درب ورودي بلوار بقیه ا... در محدوده زيباشهر را از ديگر طرح هاي در دست اقدام امسال ياد نمود.

ايشان از بحث راه اندازي صنعتي‌ترين سلف سرويس در ميان دانشگاه‌هاي كشور خبر داد و افزود: اين سلف سرويس در نوع خود در سطح دانشگاه‌هاي كشور، چه به لحاظ صرفه جويي در مصرف انرژي و چه به لحاظ مسائل فني، منحصر به فرد است و اميد است به زودي مراحل نهايي را طي کرده، به بهره برداري برسد.

وي در ادامه افزود: بنياد خيرين مصلي نژاد پس از احداث پروژه اتاق اساتيد دانشکده علوم، قرار است تا پروژه ديگري را در سال جاری براي دانشگاه احداث نمايد.

ايشان اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و همیاری همکاران دانشگاهی ، اولين دبستان دانشگاه در حاشيه شهر تاسیس گردد. وی همچنین خاطر نشان کرد که دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه نیز از حیث آموزشی، یک دبیرستان دخترانه و یک دبیرستان پسرانه حاشیه شهر را مورد حمایت قرار خواهند داد.

ايشان در خاتمه اظهار داشت که با افتتاح اين پروژه ها تا پايان سال جاري، دانشگاه ديگر نيازي از نظر فضاهاي آموزشي احساس نخواهد کرد.

امتیاز به خبر :