اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در محل تالار امام رضا (ع) برگزار شد.

 

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، در روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در محل تالار امام رضا (ع) برگزار شد. این مراسم با حضور حجةالاسلام والمسلمین میر احمدی، معاونت منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، ریاست‌ دانشگاه و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی ضمن گرامیداشت سوگواری ماه‌های محرم و صفر به نقش و رسالت مهم دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ پرداخت و از خدمات و عملکرد فرهیخته و وارسته حجة‌الاسلام والمسلمین آقاطهرانی در طول مدت حضور در دانشگاه سیستان و بلوچستان تجلیل و قدردانی نمود و برای حجة‌الاسلام والمسلمین دکتر بامری آرزوی موفقیت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاطهرانی نیز طی سخنانی گفت: در طول مدتی که در این دانشگاه حضور داشتم به جز خوبی و نیکی از دانشگاهیان ندیدم از این رو لازم می‌دانم تا از تمام دانشگاهیان و مسئولان قبلی دفتر نهاد و خدمات ویژه ریاست دانشگاه که در این مجموعه در امر کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت و فعالیت می‌نمایند تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه این مراسم حجة‌الاسلام والمسلمین دکتر بامری نیز، با بیان حدیثی از حضرت امام باقر (ع) به نقش و جایگاه علم و مروّجان علم اشاره داشت. ایشان همچنین به بحث دانشجویان بین‌المللی و تمرکز بر این شاخه و همچنین تعامل بیشتر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بدنه علمی و اجرایی دانشگاه اشاره نمود.

حجة‌الاسلام والمسلمین میر احمدی معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع اساتید و دانشگاهیان استان از دانشگاهیان این استان به عنوان نماد فرهنگ وتمدن در این خطه یاد نمود.
ایشان با اشاره به احادیث و روایات قرآنی، به نقش و جایگاه دانشگاهیان و صاحبان علم و اندیشه پرداخت و در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های حجة‌الاسلام والمسلمین آقاطهرانی، برای دکتر بامری در ادامه این راه، از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و پیروزی مسئلت داشت.

در پایان این مراسم حجة‌الاسلام والمسلمین دکتر بامری به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان معرفی شد و از خدمات حجةالاسلام والمسلمین آقاطهرانی با اهداء لوح سپاس قدردانی گردید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط