اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی برگزار شد

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی برگزار شد

جلسه کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه ­پردازی دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه هفتم آبان ماه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این جلسه دکتر رضایی رئیس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای جدید کمیته دستگاهی، بر جهت­ دهی کرسی‌ها به سمت مسائل و موضوعات درون استان و منطقه تاکید نمود.

در این جلسه دکتر کردی معاون پژوهشی دانشگاه با بیان توضیحاتی از ضرورت ارتباط جامعه و دانشگاه، توجه به بحث کرسی‌ها در این راستا را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه دکتر حسنی‌فر رئیس مرکز کرسی‌های نظریه پردازی دانشگاه به بیان گزارشی از کارهای انجام شده در این زمینه در دانشگاه سیستان و بلوچستان پرداخت و با اشاره به برگزاری کرسی‌های ترویجی در دانشگاه به صورت نیمه حضوری و وبیناری در ایام همه­ گیری کرونا، خواستار توجه جدی روسای محترم دانشکده ها به موضوع کرسی‌ها در جلسات دانشکده شد.

در ادامه جلسه اعضای کمیته دستگاهی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان موضوع برگزاری یک مناظره علمی و دو کرسی ترویجی مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص آن تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط