اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ملی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

به مناسبت فرارسیدن روز ملی روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر رضایی ریاست دانشگاه پیامی صادر نمود که متن آن  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وجود روزی به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشور، بیانگر اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی دنیای امروز است.

جایگاه روابط عمومی در سازمان‌‌ها به عنوان بازوي مشورتی، اين فرصت را به هر مجموعه میدهد تا خدمات و وظايف خود را به درستی به اطلاع مردم برساند و از توان، ظرفيت و جايگاه رسانه‌ها براي آگاهی بخشی عمومی استفاده كند.

توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمان‌ها باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته یاری نماید.

از اینرو روابط عمومی‌ها باید مظهر و آینه افکار، اراده و مطالبات به‌حق همه مردم باشند و می‌توانند در سالی که از جانب مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، نقش بی‌بدیل و تعیین کننده‌ی خود را بخصوص در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان با شناسایی و انعکاس مطالبات، مشکلات و موانع موجود ایفا کنند.

به همین مناسبت اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اساتید، کارمندان و دانشجویان و همه‌ی دست‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌دارم.

 

دکتر غلامرضا رضایی

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان

 

امتیاز به خبر :