اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از ستاد خدمات رسانی زائرین پاکستانی واقع در پایانه مرزی میرجاوه انجام شد

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از ستاد خدمات رسانی زائرین پاکستانی واقع در پایانه مرزی میرجاوه انجام شد

بازدید دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه به همراه تنی چند از اعضای هیات رئیسه از ستاد خدمات رسانی زائرین پاکستانی واقع در پایانه مرزی میرجاوه بعد از ظهر روز دوشنبه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، همه ساله و در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین( ع) جمع کثیری از زائرین کشور اسلامی پاکستان از طریق جمهوری اسلامی ایران راهی کربلای معلی می گردند که امسال این مراسم با استقبال پرشور این زائران همراه بوده است.

از این رو به منظور استقبال از این عزیزان ، ستاد خدمات رسانی و اسکان موقت در مرز میرجاوه بر پا گردیده است تا به این زائرین خدمات رسانی بهتر و شایسته تری انجام گیرد.

دکتر رضائی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین صادقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و تنی چند از معاونین و مدیران دانشگاه  به منظور استقبال از این زائران با حضور در ستاد خدمات رسانی به زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه ضمن عرض خیرمقدم به عاشقان امام حسین (ع) از مکان های استقرار و اسکان زائران شامل : موکب امام رضا(ع) ، موکب طریق الحسین(ع)، موکب الحسین شهدای ناجا و موکب سلامت بازدید و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به این عزیزان قرار گرفتند.

گفتنی است این بازدید تا پاسی از شامگاه روز دوشنبه ادامه یافت.

 

امتیاز به خبر :