اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

حضور هیات رئیسه و کارکنان دانشکده هنر و معماری در مراسم تودیع و معارفه ریاست محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان

حضور هیات رئیسه و کارکنان دانشکده هنر و معماری در مراسم تودیع و معارفه ریاست محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع دکتر علیرضا بندانی و معارفه دکتر غلامرضا رضایی به سمت سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان شامگاه روز سه شنبه 16 بهمن ماه 97 با حضور آیت ا... سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان، دکتر نظرپور معاونت محترم اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهندس مرعشی معاونت محترم امنیتی انتظامی استانداری، معتمدین، اساتید و کارکنان دانشگاههای سیستان و بلوچستان و ولایت ایرانشهر در تالار امام رضا(ع) برگزار شد.
در این مراسم دکتر غلامرضا رضایی جایگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان را بسیار مهم دانست و از دانشگاهیان خواست در راستای رشد و اعتلای دانشگاه در عرصه های علمی، آموزشی و فرهنگی تمامی تلاش و توان خود را به کارگیرند.
در ادامه این مراسم از زحمات دکتر علیرضا بندانی تقدیر و دکتر غلامرضا رضایی به عنوان سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
بدینوسلیه دانشکده هنر و معماری انتصاب به جا و شایسته دکتر غلامرضا رضایی را به سمت سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده ایشان می باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نماید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط