اخبار

اولین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با حضور دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

اولین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با حضور دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

07 بهمن 1397

با حضور دکتر رضایی اولین جلسه هیئت رئیسه پیش از ظهر روز یکشنبه 7 بهمن ماه در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزارشد.

دکتر غلامرضارضایی سرپرست دانشگاه سیستان وبلوچستان بر ضرورت استفاده از همه پتانسیل‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه تأکید نمود

دکتر غلامرضارضایی سرپرست دانشگاه سیستان وبلوچستان بر ضرورت استفاده از همه پتانسیل‌های موجود در جهت پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه تأکید نمود

07 بهمن 1397

مراسم استقبال از دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در دانشگاه انجام شد.

دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان شد

دکتر غلامرضا رضایی سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان شد

04 بهمن 1397

وزیر علوم در حکمی، دکتر غلامرضا رضایی را به سمت «سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان» منصوب کرد.

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه