اخبار

پیام رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 99-98

پیام رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 99-98

03 مهر 1398

دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه در پیامی آغاز سال تحصیلی 99-98 را به اساتید، کارکنان  و دانشجویان تبریک گفت متن پیا...

حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

حضور باشکوه دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس

11 خرداد 1398

دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان همپای مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی مردمی روز قدس شرکت نمودند.

مراسم گرامیداشت « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی »  برگزارگردید

مراسم گرامیداشت « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی » برگزارگردید

07 خرداد 1398

به مناسبت  « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نشستی با حضور دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه سیستان و ب...

معرفی روابط عمومی

 

روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان و مسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه سیستان وبلوچستان همزمان با تأسیس دانشگاه درسال ۱۳۵۴ با هدف ارتباط با بیرون و همچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد فعالیتهای این واحد به دوبخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

 

الف) درون سازمانی شامل :

۱- ساماندهی روابط بین دانشکده ها و واحدهای زیر مجموعه دانشگاه

۲- تهیه آرشیو صوتی وتصویری ازوقایع وروند پیشرفت دانشگاه

۳- همکاری جهت برگزاری سمینارهای علمی و هدایت فعالیتهای بخشهای مختلف دانشگاه در این ارتباط

۴- تأسیس و راه اندازی سایت اینترنتی روابط عمومی دانشگاه که شامل موارد ذیل می باشد:

۴-۱) ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه و ثبت وقایع مهم در روند روبه پیشرفت آن

۴-۲) تهیه تصاویر اعم از عکس و فیلم از مراسم، کنفرانسها، تجمعات و تحولات دانشگاه و حفظ آنها

۴_۳) آرشیو الکترونیکی نشریه خبری دانشگاه

۴-۴) تهیه گزارش تصویری از روند فعالیتهای عمرانی

۵- معرفی سازمانها و مدیران وابسته به مجموعه دانشگاه سیستان وبلوچستان و فعالیتهای آنها

 

 

ب) برون سازمانی شامل :

۱- معرفی دانشگاه به دانشگاهها، موسسات مختلف علمی-پژوهشی و مراکز تحقیقاتی و صنعتی از طریق انتشار کتب و بروشورهای تبلیغاتی ،CD و تأسیس سایت اینترنتی

۲- برقراری ارتباط با صدا و سیما و رسانه های ملی و محلی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه

۳- انتشار نشریه خبری دانشگاه بصورت ماهنامه